Rhodes Compound, den nye administrative hovedstad

rehab
2023-08-17T18:36:12+00:00
Spørgsmål og løsningergenerelle oplysninger
rehab14 2023سطس XNUMXSidste opdatering: 7 måneder siden

Rhodes Compound, den nye administrative hovedstad

كمبوند رودس العاصمة الإدارية الجديدة يعتبر واحدًا من أهم المشاريع السكنية في العاصمة الإدارية. يقدم هذا الكمبوند مجموعة فريدة من المزايا والخدمات للسكان والزوار على حد سواء. إذا كنت تبحث عن مكان سكني متميز في العاصمة الإدارية، فإن كمبوند رودس هو خيارك الأفضل.
En introduktion til Rhodes Compound, den nye administrative hovedstad
يقع كمبوند رودس في الحي السابع بالعاصمة الإدارية، وهو أحد أرقى أحياء المدينة. يتميز الكمبوند بتصميمه المعماري المبتكر والحديث، والذي يتكيف مع احتياجات السكان المعاصرين. يضم الكمبوند مجموعة متنوعة من وحدات التصاميم التي تلبي تفضيلات واحتياجات العائلات المختلفة.
بالإضافة إلى ذلك، يوفر كمبوند رودس مجموعة من الخدمات والمرافق المتكاملة التي تضمن الترفيه والراحة للسكان. تشمل هذه الخدمات المسابح، والنوادي الرياضية، والحدائق الخضراء، والمساحات التجارية، والمدارس، والمستشفيات، وغيرها الكثير.
تجعل المناظر الطبيعية الخلابة والبحيرات الصناعية الموجودة في الكمبوند منه وجهة مثالية للاسترخاء والاستمتاع بالهواء النقي. كما يوفر موقعه في الحي السابع سهولة الوصول إلى المناطق التجارية والخدمات الأساسية في العاصمة الإدارية.

Rhodes Compound, den nye administrative hovedstad — 30 ejendomme til salg | Egypten Real Estate hjemmeside
Fordele Rhodos forbindelse Den administrative hovedstad

Unikt og moderne arkitektonisk design tilpasset den moderne befolknings behov.
Forskellige modulære designs, der passer til forskellige boligbehov.
Integrerede tjenester og faciliteter, der garanterer beboernes komfort og lykke.
Fantastiske landskaber og kunstige søer giver en atmosfære af ro og naturlig skønhed.
En fremragende beliggenhed i det syvende distrikt i den administrative hovedstad, der giver nem adgang til kommercielle områder og grundlæggende tjenester.
Der er ingen tvivl om, at Rhodes Compound, den nye administrative hovedstad, er et ideelt valg for enkeltpersoner og familier, der leder efter en høj livskvalitet og integrerede tjenester i et luksuriøst boligområde.

Rhodos-kompleksets beliggenhed i den nye administrative hovedstad

كمبوند رودس العاصمة الإدارية الجديدة يتميز بموقع استراتيجي في قلب العاصمة، حيث يقع في منطقة R7. يحظى الموقع بقربه من الحي الدبلوماسي وحي الوزارات بأقل من 5 دقائق. تلك المواقع المميزة تضمن سهولة الوصول إلى كافة المعالم المهمة والخدمات الحكومية وأيضًا المناطق الترفيهية.

Specifikationer og funktioner for Rhodes Compound-enheder

Alle enheder på Rhodes Compound har en markant udsigt over de grønne områder eller de kunstige søer og springvand.
Projektet omfatter et integreret sundhedscenter, der inkluderer et fitnesscenter, spa, sauna og skønhedscenter.
Der er rekreative områder for børn samt vandre- og løbestier.
Projektet har et kommercielt indkøbscenter, der omfatter en række butikker, restauranter og caféer.
Sikkerheds- og bevogtningstjenester er tilgængelige døgnet rundt i forbindelsen.
Der er parkering til hver boligenhed.
Periodisk vedligeholdelse er tilgængelig for projektet.
باختصار، كمبوند رودس يوفر للسكان حياة راقية ومريحة بعيدًا عن المناطق السكنية المزدحمة. يتميز بتصاميم هندسية ومعمارية عالية الجودة وتوفير كافة الخدمات والاحتياجات اللازمة للحياة المتكاملة.
Tjenester
enheder
- Sundhedscenter
- Lejligheder
- Indkøbscenter
Villaer
Rekreative områder
Tvillinghus
Sikkerhed og bevogtning

Typer af lejligheder, villaer og tvillingehuse tilgængelige i Rhodes Compound

كمبوند رودس العاصمة الادارية الجديدة يوفر مجموعة متنوعة من الوحدات السكنية لتلبية احتياجات جميع العملاء. يتضمن الكمبوند شقق، فيلات، توين هاوس، وجاردينز هاوس، حيث يمكن للعملاء اختيار وحدة تتناسب مع احتياجاتهم وأسلوب حياتهم.
الشقق: تتراوح مساحات الشقق في كمبوند رودس من 146 متر مربع إلى 250 متر مربع. تضم الشقق غرف نوم متعددة وحمامات فاخرة ومطابخ عصرية، مما يجعلها خيارًا مثاليًا للأفراد والأسر.
الفيلات: تتوفر فيلا في كمبوند رودس بمساحات تتراوح من 470 متر مربع إلى 695 متر مربع. تتميز الفيلات بتصميمات أنيقة وفخمة، وتشمل غرف نوم فسيحة ومساحات معيشة واسعة وحديقة خاصة.
التوين هاوس: تتنوع مساحات التوين هاوس في كمبوند رودس من 290 متر مربع إلى 395 متر مربع. تتضمن التصميمات الداخلية للتوين هاوس غرف نوم واسعة وصالات عائلية وحدائق خاصة.

Enheders rum og design i Rhodes Compound

تهدف كمبوند رودس إلى تلبية احتياجات جميع العملاء من خلال توفير مجموعة متنوعة من المساحات والتصاميم. إليك بعض المعلومات حول طرز الشقق والفيلات والتوين هاوس المتاحة في الكمبوند:
Lejligheder med rum fra 146 kvadratmeter til 250 kvadratmeter.
Villaer med pladser fra 470 kvadratmeter til 695 kvadratmeter.
Tvillinghuse med arealer fra 290 kvadratmeter til 395 kvadratmeter.
بفضل هذه المساحات المتنوعة، يمكن للعملاء اختيار الوحدة التي تناسب احتياجاتهم وأسلوب حياتهم. كما تتميز جميع الوحدات بالتصاميم الأنيقة والفخمة التي تجعلها ملاذًا سكنيًا مثاليًا في كمبوند رودس.

faciliteter og tjenester

De tjenester og faciliteter, der er tilgængelige i Rhodes Compound, den nye administrative hovedstad, er blandt de vigtigste elementer i at tiltrække købere.
Tilgængelige tjenester i Rhodes Compound, den nye administrative hovedstad:
Et integreret sikkerhedssystem for at sikre beboernes sikkerhed og beskytte ejendom.
أكبر مجرى مائي ترفيهي في الشرق الأوسط يجعله فريدًا من نوعه. سيستخدم هذا المجرى مائي في نقل السكان داخل الكمبوند بشكل مجاني.
Brede grønne områder og frodige haver til at nyde naturen og frisk luft.
Et kommercielt indkøbscenter, der indeholder en række butikker, restauranter og caféer for at imødekomme alle beboeres behov.
Gyms og helseklubber udstyret med det nyeste udstyr til at nyde fysisk kondition.
Rekreative centre og spil for børn for at give fritid og underholdning for familier.
Faciliteter og landskaber i Rhodos Compound:
Fantastiske landskaber med kunstige søer og grønne områder, der tilføjer skønhed og elegance til området.
Steder at sidde og nyde roen og forfriskning.
En kystgang giver mulighed for picnic og lange gåture ved søerne.
Rhodes Compound, den nye administrative hovedstad, har alle de faciliteter og tjenester, der garanterer beboernes komfort og lykke, hvilket gør det til et ideelt valg for en luksuriøs bolig i hjertet af den nye hovedstad.

Rhodes New Capital Compound: din enhed til den laveste pris - Propertyfinder.eg

Priser og betalingsplaner findes på Rhodes Compound, den nye administrative hovedstad

يوفر كمبوند رودس العاصمة الإدارية الجديدة خيارات متنوعة للمشترين من حيث الأسعار وخطط السداد المتاحة. فيما يلي تفاصيل بعض الوحدات وأسعارها:
Tvillingehuse: bygninger 413 kvadratmeter og grundareal 350 til 540 kvadratmeter, til en pris på 8600000 EGP.
تجدر الإشارة إلى أن هذه الأسعار قابلة للتغيير وتختلف حسب الموقع والمساحة وغيرها من العوامل. يُفضل التواصل مع فريق بلازا جاردنز للتطوير العقاري للحصول على أحدث المعلومات حول الأسعار والخطط المتاحة.
بالإضافة إلى ذلك، يتميز كمبوند رودس بتقديم خطط سداد ميسرة للغاية للمشترين. يمكن الحصول على تفاصيل أكثر حول هذه الخطط والشروط المتاحة من فريق المبيعات.
Resumé:
في المجموع، يقدم كمبوند رودس العاصمة الإدارية الجديدة خيارات مختلفة للمشترين من حيث الأسعار وطرق الدفع. يوفر أنظمة سداد ميسرة وخططًا متعددة لتلبية احتياجات المشترين. يُفضل التواصل مع فريق بلازا جاردنز للتطوير العقاري للحصول على المزيد من المعلومات حول الأسعار والخطط المتاحة في كمبوند رودس.

Offentlige faciliteter

تعتبر العاصمة الإدارية الجديدة من أكبر المشروعات الحكومية في مصر، وهي تهدف إلى تطوير البنية التحتية وتعزيز الاستثمارات في البلاد. واحدة من المشاريع المتميزة في هذه المنطقة هو كمبوند رودس العاصمة الإدارية الجديدة. يوفر هذا المشروع العديد من التسهيلات والامتيازات للمستثمرين.
Fordele ved at investere i Rhodes Compound, den nye administrative hovedstad
الأمان والأمان: يوفر كمبوند رودس نظام أمني متطور يضمن سلامة المقيمين والزائرين. تتضمن المزايا الأخرى نظام مراقبة 24/7 وحراسة أمنية على مدار الساعة.
البنية التحتية المتطورة: يوفر كمبوند رودس بنية تحتية متكاملة ومتطورة، بما في ذلك شبكة الطرق والصرف الصحي والكهرباء والمياه. تم تصميم المشروع بطريقة تلبي احتياجات المقيمين بشكل فعال.
الخدمات والوسائل الترفيهية: يوفر كمبوند رودس مجموعة متنوعة من الخدمات والوسائل الترفيهية لتلبية احتياجات السكان. تشمل هذه الخدمات حمامات السباحة والنوادي الاجتماعية والحدائق والملاعب الرياضية وصالات الجيم.
سهولة الوصول: يقع كمبوند رودس في منطقة مركزية في العاصمة الإدارية الجديدة، مما يسهل الوصول إليه من جميع المناطق المحيطة. يتوفر أيضًا نظام متطور للنقل العام يضمن سهولة التنقل.
الاستثمار الجيد: يعد كمبوند رودس فرصة استثمارية ممتازة في سوق العقارات المصري. يتوفر فيه وحدات سكنية بأسعار مناسبة تناسب احتياجات مختلف المستثمرين.
Eksklusivt fællesskab: Rhodes Compound giver et boligmiljø omgivet af grønne områder og ro, hvilket giver beboerne et højt niveau af privatliv og komfort.
Nærliggende kommercielle tjenester: Rhodes Compound er beliggende nær store kommercielle områder i den nye administrative hovedstad, hvilket giver beboerne let adgang til butikker, restauranter og andre tjenester.
Faciliteter leveret af regeringen til investorer i Rhodes Compound
Ejerskabsfaciliteter: Den egyptiske regering stiller faciliteter til rådighed for udenlandske investorer til at eje fast ejendom i Rhodes Compound, inklusive ejerskab.
Skattefritagelser: Investorer i Rhodes Compound nyder godt af skattefritagelser, der letter deres forretningsdrift og øger deres evne til at investere.
Finansielle faciliteter: Flere finansielle faciliteter er tilgængelige for investorer i Rhodes Compound, foruden finansieringsmuligheder og lån på nemme vilkår.
Statsstøtte: Regeringen yder støtte og faciliteter til virksomheder og investorer i Rhodes Compound ved at levere juridiske, administrative og andre tjenester.
في الختام، يقدم كمبوند رودس العديد من التسهيلات والامتيازات للمستثمرين في العاصمة الإدارية الجديدة. بفضل المزايا الحكومية والخدمات المتوفرة، يعتبر كمبوند رودس فرصة استثمارية مثالية في سوق العقارات المصري.

Kort link

Efterlad en kommentar

din e-mail-adresse vil ikke blive offentliggjort.Obligatoriske felter er angivet med *


Kommentarbetingelser:

Du kan redigere denne tekst fra "LightMag Panel" for at matche kommentarreglerne på dit websted